.:: درباره AMG ::.
                                | فارسی | English

ساکشن روغن برقی ویژه سواری
ساکشن روغن برقی ویژه کامیون
روغن ریز کامیون برقی/بادی

09123343148 @amgco.ir
www.amgco.ir @amgco
@amgco.ir @amgco

   درباره AMG

کار گروهی، اتحـاد، اعتمـاد و هم بستـگی، خط سیـر AMG درطی 14 سال از حیات و وجود آن در صنعت کشـور بوده است. تفکر، منش و روحیـه ای که به آن قدرت داده است تا در پیشگاه مخاطبینـش، پیشرو، توانمند و قابل اطمینان باشد. نو بماند و نو کند. AMG کوشیده است که آشنایـی همراه، صـادق و همیشگی برای خود، دوستان، شرکا و مشتریان خود باشـد تا در تمام فصول همراهیش، تجربـه ای متمایـز و جامـع را در اختیـار آنها قـرار دهنـد.
اطلاع رسانی و ارتقا سطح آگاهی و دانایی مشتریـان از طریق متـدهای بازاریابـی و روابط عمومـی، فراهم کردن بهتریـن و مطمئن تریـن تکنولوژی جهان و بستـری جامـع و سریـع برای دسترسـی آسـان کاربران به آنها به واسطه مهندسی محصول دقیـق و شبـکه گستـرده توزیـع و پشتیبـانی و حمایت دائمـی مشتریـان در غالب خدمـات پس از فروشـی نمونـه، زنجیـره توانمنـد AMG در پیـش رانـدن و پیشـرو بـودن بـه شمـار می آیـد. AMG یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در زمینه ابزارهای کارگاهی / ساکشن روغن و روغن ریز به شمار می آید.
مجموعه ای که با بهره جستن از امکانات و دانش فنی غنی، همواره کوشیده است بستری مناسب برای رشد و ارتقاء سطح علمی و کیفی کاربران ایرانی فراهم سازد. ارائه مستمر اطلاعات به مشتریان و ایجاد فضایی امن برای نیرو بخشیدن به قدرت انتخاب آنها، گزینش و عرضه برجسته ترین محصولات و راهکارهای نوین در زمینه ابزار روغن موتور در کنار پشتیبانی و خدمات مناسب، مسیر یکتایی است که AMG را در به وجود آوردن حس خوب خرید نزد مشتریان خود سربلند کرده است. احساسی که امروزه نامی خوش، قابل اطمینان و متمایز از AMG ساخته است.
تا کنون محصولات متعدد و متنوعی با نشان برتر AMG در بازارهای داخلی کشور تحت پشتیبانی و حمایت شرکت AMG قرار گرفته است. مراحل رساندن محصول به دست مشتری، شامل بررسی و انتخاب مدل ها، سیاست های قیمت گذاری، موجود کردن محصولات و پخش آن در شبکه فروش شرکت و نهایتا ارائه خدمات پس از فروش گسترده، همگی توسط کارشناسان و متخصصین با تجربه AMG صورت می گیرد، با این رویکرد که رضایت همه جانبه مشتریان شرکت کسب شود. از آنجایی که نیازهای کاربران روز به روز در حال تغییر می باشد، AMG نیز همواره سعی بر این داشته که گستره وسیعی از تجهیزات کارگاهی به روز را به مشتریان خود ارائه دهد، که مهم ترین آنها عبارتند از:

- ساکشن روغن موتور برقی ویژه خودروهای سواری
- ساکشن روغن موتور برقی ویژه کامیون / اتوبوس /قطار / کشتی
- روغن ریز ویژه کامیون / اتوبوس / قطار / کشتی

مجموعه AMG جهت تامین هر کدام از این محصولات با بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده دنیا همکاری می کند. این شرکت همواره تمام تلاش خود را برای جذب جدیدترین و معتبرترین تکنولوژی های جهانی به کار گرفته و از نام AMG به عنوان ابزاری قدرتمند در این راستا بهره می گیرد.
خدمات AMG به نوگرایی، رفتار همگام با بازار و سرویس هر چه بهتر اهتمام دارد.
در طی مدت کوتاهی با رعایت استانداردهای فنی و ارتباط مداوم با مشتریان، گارانتی AMG به عنوان یکی از برترین گارانتی های محصولات کارگاهی در بازارهای ایران معرفی شده است.
در راستای گسترش ارائه خدمات منحصر به فرد، به موقع و با کیفیت مناسب، تعداد نمایندگان و شعب خدمات پس از فروش AMG در سراسر کشور همواره رو به رشد است، که از مصادیق آن می توان به :
- ارائه سرویس از طریق مراکز اصلی خدمات پس از فروش در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، سبزوار، کاشان ، زابل، شهرکرد و جزیره قشم
نمایندگان خدمات پس از فروش AMG پس از گذراندن دوره های آموزشی تخصصی و احراز شرایط لازم جهت اخذ نمایندگی، لوح نمایندگی دریافت می کنند و با توجه به گروه بندی انجام شده خدمات متفاوتی را در محل استان ها به مراجعه کنندگان ارائه می نمایند.
آموزش تخصصی مداوم پرسنل مراکز مجاز خدمات AMG سرلوحه کار ماست!
AMG با برگزاری کلاس های آموزشی مداوم برای پرسنل شرکت و مراکز مجاز خدمات پس از فروش، گامی در جهت نهادینه کردن دانش محوری همه همکاران مطابق با علم روز بر می دارد.
رعایت حقوق مصرف کنندگان و پاسخگویی مناسب به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنها، برجسته ترین امتیاز AMG در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش می باشد.
امکان پیگیری موقعیت قطعه تحت گارانتی AMG به صورت آنلاین و امکان طرح سوال به صورت آنلاین از کارشناسان فنی برای مشتریان وجود دارد.

AMG به جهت سرعت عمل در پاسخگویی به مشتریان و ارتباط مستقیم با نمایندگان و شعب، پیگیری کالا ، ارسال پیامک و ... از نرم افزار گسترده بهره می گیرد.
ارائه خدمات پس از فروش منحصر به فرد زیربنای اصلی شهرت نام AMG بوده و عاملی مهم برای افزایش اعتبار و سهولت عرضه عمده کالا به مشتریان اصلی می باشد.
امروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان مباحث قابل تامل جوامع است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است.

همکاران ما همواره در صددند تا با :
• ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان
• توسعه و خلق محصولات و خدمات جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان
• ايجاد ارتباطي دوسويه و تعاملي مستقيم با مشتريان
• ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد مشتريان گرامي به AMG
• تشویق مشتریان برای استفاده از ابزارهای کارگاهی و خدمات به روز
• و ارائه برنامه های تشویقی برای مشتریان وفادار به AMG
یک محیط پویا و صمیمی را برای خانواده بزرگ AMG در سراسر کشور ایجاد کنند. AMG همواره در صدد است تا با:
• تدوین آرمان نامه، رسالت نامه و ارز ش های سازمان در راستای رضایت مشتریان
• مطرح کردن کیفیت به عنوان یکی از مهمترین عوامل رشد و توسعه سازمان و رضایت مشتریان
• درک انتظارات مشتریان
• ایجاد انتظارات مطلوب در مشتریان
• مدیریت صحیح منابع انسانی در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان
• ایجاد تعهد به ارایه خدمت در تمام سطوح سازمان
• اجرای طرح های ارزشیابی کارکنان توسط مشتریان
• مدیریت شکایات مشتریان
نهایت رضایتمندی را در استفاده از محصولات و خدمات این گروه برای تمام مصرف کنندگان به ارمغان آورد.

خط مشی نظامنامه کیفیت

AMG مجموعه ای است که با بهره جستن از امکانات و دانش فنی، همواره کوشیده است بستری مناسب برای رشد و ارتقاء سطح علمی و کیفی کاربران ایرانی فراهم سازد. ارائه مستمر اطلاعات به مشتریان و ایجاد فضایی امن برای نیرو بخشیدن به قدرت انتخاب مشتری، گزینش و عرضه برجسته ترین محصولات و راهکارهای نوین در زمینه ابزارکارگاهی در کنار پشتیبانی و خدمات مناسب، مسیر یکتایی است که AMG را در به وجود آوردن حس خوب خرید نزد مشتریان خود سربلند کرده و نامی خوش، قابل اطمینان و متمایز از AMG ساخته است.
مجموعه خدمات AMG با ماموریت ارائه خدمات پس از فروش در حوزه ابزار کارگاهی تاسیس گردیده است. این مجموعه درطی بیش از 10سال فعالیت با تاکید بر اطلاع رسانی، ارتقاء سطح آگاهی و دانایی مشتریـان از طریق روش های متنوع بازاریابـی و روابط عمومـی، مهندسی محصول و ایجاد بستـری جامـع و سریـع برای دسترسـی آسـان کاربران به ایشان، به عنوان شبکه گسترده خدمات، پشتیبانی و حمایت دائمـی از مشتریـان در زمینه خدمـات پس از فروش بـه شمـار می آیـد.
خدمات AMG یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در زمینه ابزار کارگاهی کشور، خود را متعهد به ارائه خدمات فراتر از خواسته های مشتریان می داند. جهت تحقق این مهم، اهداف زیر را سر لوحه تمام فعالیت‌های مجموعه قرار داده و با اعلام تعهد خویش نسبت به این خط مشی، از تمام مدیران و کارکنان می‌خواهد موارد ذکر شده در ذیل را به عنوان اهداف تمامی فعالیت‌های خود در نظر بگیرند:
1. همراستایی چشم انداز، رسالت و ارزش‌های سازمان با محوریت ذی نفعان داخلی و خارجی با ماموریت ها و اهداف.
2. استفـاده بهينـه از تجهـيزات، منابـع و امكانـات موجود به منظور افزايـش كيفيـت خدمات، بهـره وري و كاهش ضايعات از طريق استفاده و به كارگيري آخرين فن آوري.
3. بهبود مستمر اثر بخشي سيستم مديريت كيفيت به منظور جلب رضايت مشتريان و کارکنان و برآورده كردن نيازمنديهاي ایشان.
4. ارتقاي دانش و مهارت فني و ايجاد انگيزه در نيروي انساني به عنوان ارزشمندترين سرمايه‌هاي سازمان از طريق آموزش، افزايش مشاركت كاركنان و ايجاد محيط كاري مناسب.
5. ارتقاء جایگاه سازمان به عنوان برترین و معتبرترین خدمت دهنده در زمینه خدمات گارانتی در کشور.
6. ارتقاء سطح رضایت مشتریان استفاده کننده از خدمات AMG.
7. حرکت به سمت ارائه خدمات به کلیه برندهای ابزار کارگاهی.
جهت اجرای این خط مشی و تحقق چشم انداز به عنوان اولین گام استقرار ، نگهداری و بهبود مستمر نظام ارتباط با مشتری مد نظر قرار گرفته است.
لذا ضمن ابلاغ این خط مشی و ارائه آموزش‌های لازم، از درک کارکنان اطمینان حاصل نموده و به طور مداوم بر ایجاد، اجرا، حفظ و بهبود فرایندها، روش‌ها و برنامه های تدوین شده نظارت خواهد داشت. زمینه‌ها و منابع لازم را فراهم خواهد نمود و با بازنگری مداوم این سیستم از استمرار مناسب بودن آنها اطمینان حاصل می‌کند.



کلیه حقوق مطالب سایت متعلق به مجموعه AMG می باشد.
Email:info@amgco.ir - telegram.me/amgco - instagram.com/amgco.ir